پس تکلیف کار زیاد چه می شود؟

نکته اینست... قدرت طبیعت بی اندازه است و او برای کارهایش زحمتی نمی کشد... پس اگر طبیعتتان را تغییر دهید بی هیچ زحمتی به آنچه می خواهید می رسید...!

به همین سادگی

البته به این سادگی هم نیست. تغییر دادن طبیعتی که سالهاست (شاید بیست و یا سی سال یا بیشتر) که با آن زندگی می کنید به هیچ وجه کار ساده ای نیست. تنها نقطه قوت اینست که ما با قدرت موفقیت سازی به این دنیا می آییم. قدرتی که به ما کمک می کند راه رفتن بیاموزیم و حرف زدن. اما این نیروی شگفت انگیز و جادویی کم کم به وسیله دوستان، جامعه، نظام آموزشی و حتی والدین تبدیل شده به نیرویی که ما برای تخریب خودمان از آن استفاده می کنیم.

از شما می خواهم به همان نیروی ذاتی خود بازگردید. و این به هیچ وجه کار ساده ای نیست.

مشکل من با کار سخت اینست که تنها به کایینات می قبولانید که به شما کار سخت بیشتر و بیشتر بدهد... پس اگر به دنبال پیشرفت های بزرگ هستید باید بیاموزید که چگونه کار سخت انجام ندهید. همانگونه که طبیعت کارهایش را انجام می دهد با کمترین تلاش.

می دانم کمی گیج کننده است...

به نکات زیر دقت کنید: حتما سردرگمیتان برطرف می شود.

- نکته اول اینست که هرچه بیشتر کار کنید تنها کار بیشتری به سمت خود جذب خواهید کرد. این قانون طبیعت است... قانون جاذبه

- شما به کایینات می گویید که کار سخت می خواهید، طبیعیست که کار شما هر روز سخت تر شود.

- تمام خلاقیت در ذهن اتفاق می افتد. اینجا جاییست که اگر خوب کار کنید تمام آفرینش ها برای شما رخ خواهند داد.

- خلق ناراحتی، فقر، ناهماهنگی و مریضی بسیار دشوار است ولی آفرینش وفور، سلامتی، هماهنگی و شادی بسیار آسان است. چه حسی در این باره دارید. به حس خود دقت کنید نه به آنچه ضمیرتان می گوید.

سلامتی، هماهنگی، شادی، و وفور نعمت ترتیب طبیعی چیزهاست برای خلق بدی و کمبود باید خلاف جهت طبیعت حرکت کنید...

- تنها به این فکر کنید که دقیقا چه می خواهید، و ایمان داشته باشید که شما می توانید به آن برسید، بعد رهایش کنید... به دستش خواهید آورد.

آنچه می خواهید که به سمت شما بیاید را پیش بینی کنید ولی نخواهید که حتما از راه خاصی به سمت شما بیاید. در این صورت آن چیز خودش راهش را به سمت شما خواهد یافت.

اگر خیلی بر روی راه رسیدن به آن خواسته تاکید کنید. خواسته تان را محدود می کنید. باید رهایش کنید تا از هر راهی که می خواهد به سوی شما بیاید.

به یاد داشته باشید که اگر خواستار چیزی هستید، آن چیز هم خواستار شماست.

ناخودآگاه شما آن چیزها را به بهترین روش و در بهترین زمان برای شما خواهد آورد. اگر به او اجازه بدهید...

با خود بگویید: اگر نمی دانی چه کنی، هیچ کاری نکن!!!!

به مشکلات انقدر فکر کنید که احساسات شما، شما را به حرکت در آورد... این روش طفره رفتن است. به یاد داشته باشید طولانی شدن زمان طفره رفتن به این معنیست که شما در مورد اینکه چه باید انجام دهید فکر نمی کنید.

 یک قسمت اصلی در این روند عمل کردن است تنها اجازه دهید احساساتتان شما را به سمت مسیر درست هل بدهند. همواره به یاد داشته باشید که ذهنتان ممکن است به شما دروغ بگوید ولی احساسات هرگز.

- اگر خواستار شادی و رضایت در زندگیتان هستید به راحتی می توانید به این خواسته برسید. تنها کافیست در مورد آنچه می خواهید اتفاق بیافتد، منتظر نباشید از روش خاصی رخ دهد. قبل از اینکه حتی تجربه اش کرده باشید. رهایش کنید. 

برای رضایتمندی کامل در زندگی هیچ چیز را قبل از تجربه کردنش مورد قضاوت قرار ندهید. اول تجربه اش کنید. می توانید این کار را بکنید؟

نا خودآگاه شما می داند که چه چیز برای شما بهترین است. ایده های کاربردی را زمانی به شما خواهد داد که در لحظه حاضر باشید و در دسترس ناخودآگاه باشید.

بسیاری از رخدادهایی که برای ما پیش می آید، که حرکت ما را کند می کند، در نهایت به نفع ما تمام خواهد شد. همیشه پس از اتمام یک کار به این نکته پی می بریم. پس حتی برای مشکلاتی که بر سر راهمان پیش می آید هم باید شکرگزار باشیم. چرا؟ ... چون این اتفاقات فرستاده شده اند تا به ما چیزی بیاموزند... پس از آنها استقبال کنید و تجربه های جدید کسب کنید.

اگر نکته را نگیرید و چیزی نیاموزید، پیام ممکن است بارها و بارها برای شما فرستاده شود.

از خودتان برای جایی که اکنون هستید راضی باشید. اگر آنچه می خواستید تا حالا اتفاق نیافتاده. پس حتمن قرار نبوده که اتفاق بیافتد!

هوشیار باشید که افرادی که بدانها نیاز دارید در زمان مناسب و در بهترین راه ممکن به سمت شما خواهند آمد. آیا فکر می کنید این حقیقت دارد یا اینکه شک دارید؟

درس ها را هرچه زودتر یاد بگیرید و هرچه سریعتر به پیش بروید...

راه درست برای زندگی شما همیشه به شما نمایانده خواهد شد اگر بیاموزید که به هوش طبیعی (غریزه) خود اعتماد کنید. چقدر تلاش می کنید تا به هوش طبیعی خود اعتماد کنید؟ هیچی... شما بیشتر تلاش می کنید تا از اعتماد به غریزه خود دوری کنید...

باز هم طبیعت، همه چیز با کمترین تلاش و به بهترین شکل ممکن توسعه پیدا می کند...

به چیزهایی که بر سر راهتان قرار می گیرند دقیق تر نگاه کنید... آنها برای کمک به شما فرستاده شده اند...

شاد باشید.