آیا می دانید مهمترین کاری که باید انجام دهید تا به موفقیت برسید در دست گرفتن کنترل عناصر وسوسه انگیز محیط است؟ مطمئن باشید که آنچه می بینید یا می شنوید با اهدافی که می خواهید بدست آورید همخوانی دارد.

در راه به موفقیت گوش کنید

در خودرویتان به برنامه های آموزشی صوتی گوش کنید. یک انسان معمولی در سال حدود 20 تا 40 هزار کیلومتر رانندگی می کند یعنی حدود 500 تا 1000 ساعت درون خودرو صرف می کند. شما می توانید به راحتی با گوش دادن به برنامه های صوتی آموزشی در حالی که از جایی به جای دیگر می روید در زمینه خود یک حرفه ای شوید. اکنون شما می توانید به همان اندازه که دیگران رانندگی می کنند برانید و تبدیل به یک حرفه ای شوید.

در دوره هایی در زمنیه کاری خود شرکت کنید

در سمینارهایی که توسط افراد حرفه ای در زمینه کاری شما برگزار می شود شرکت کنید. در دوره های آموزشی شرکت کنید و هرآنچه می توانید یاد بگیرید. از حرفه ای ها یاد بگیرید. از آنها سوال بپرسید، برایشان نامه بنویسید، کتاب هایشان را بخوانید، مقالاتشان را بخوانید و به افرادی که در زمینه ای که می خواهید موفق شوید صاحب نظر هستند گوش فرادهید.

دور و بر آدم های درست باشید

تنها با افراد مثبت موفقیت گرا معاشرت کنید. دور و بر برنده ها باشید. با عقاب ها پرواز کنید. شما نمی توانید با عقاب ها پرواز کنید اگر با بوقلمون ها به کاوش زمین می پردازید.