بعضی وقتا ارزش واقعی یک لحظه رو نمی دونید، تا وقتی که تبدیل به یه خاطره میشه.

جمعه با هم یک تمرین را انجام دادیم. تمرین بازسازی بهترین لحظه زندگی. "لحظه بیست"

اگر هنوز آن تمرین آسان ولی بسیار کارآمد و قدرتمند را انجام نداده اید، توصیه می کنم همین حالا به آن نوشتار بروید. لطفا همین الان این کار را انجام دهید.

(فقط یک دقیقه وقت می خواهد)اینجا کلیک کنید

بسیار خوب، با فرض اینکه شما این تمرین را تمام کرده اید، ادامه می دهیم. فرض می کنیم شما آن لحظه را در ذهن خود دارید و کاملا می دانید که چه حسی در شما ایجاد  می کند.

از شما می خواهم که به آن لحظه بروید و آن حس را دوباره در خود زنده کنید.

اما این بار ده برابر قدرتمندتر!!!

به محض خواندن این پاراگراف از شما می خواهم تا چشمانتان را ببندید و لحظه بیست خود را دوباره تجربه کنید. با رنگارنگ ترین و واضح ترین تصاویری که در ذهن خود از آن لحظه دارید... تمام صداها، حتی بوهایی که به مشام می رسید! همه چیز... چه کسان دیگری آنجا بودند؟ شما چه می کردید؟ همین طور ادامه دهید تا زمانی که احساس کنید که از شعف سرشار شده اید. زمانی که دلتان به جوشش بیافتد. ناخودآگاه لبخند بزنید و حس کنید که در پوست خود نمی گنجید.

ادامه بدهید، و خودتان را از این انرژی شگفت انگیز پر کنید...

سپس به اینجا باز گردید، زمانی که آماده ادامه دادن هستید...

حال می خواهم نکته بسیار مهمی را به شما بگویم: اگر این تمرین را درست انجام داده باشید اکنون باید احساس شگفت انگیزی داشته باشید!

خود من زمانی که این تمرین را انجام می دهم نمی توانم خودم را کنترل کنم. و یقین دارم شما هم از انجام این تمرین به اندازه من لذت برده اید.

این تجربه انرژی های شما را همراستا می کند به سمت "تولید چیزهای خوب" به جای "تولید چیزهای بد".

چیزهای خوبی مثل: پول بیشتر، شادی، نیمه گم شده، دوستان خوب... و هر آنچه که به شما حس خوبی می دهد. حس ثروت!

الزاما این حس مرتبط با پول نیست! من بیشتر اوقات زمانی حس خوبی دارم که پولی همراهم نیست!... تمام این کارها برای اینست که حس خوبی در شما ایجاد کند!

حالا ....

اگر این تمرین را هر روز صبح به مدت هفت روز انجام دهید، شاهد بسیاری از تغییرات ساده، کوچک و یا بزرگ مثبت در زندگیتان خواهید بود. من این را تضمین می کنم.

اما مهمترین و کاربردی ترین چیز در مورد لحظه بیست اینست که ... این دقیقا حالتی است که شما باید در آن بمانید و زندگیتان را آنگونه که می خواهید بسازید و آغاز به جذب رخدادهای ویژه به زندگی خود کنید. به زندگی که خواستار آنید.

درباره این حس فکر کنید، حس خوبی به شما می دهد؟ بله، این دقیقا همان چیزیست که می خواهید به ناخودآگاهتان منتقل کنید.

این راهیست که باید با ناخودآگاهتان گفتگو کنید. ناخودآگاه کلمات را نمی فهمد. تنها به احساسات پاسخ می دهد.

مثال1: ناخودآگاه عزیز، من حس فوق العاده ای دارم- لطفا از این حس بیشتر به من بده. می خواهم در سفر نوروزی امسال این حس را بیشتر و بیشتر تجربه کنم.

مثال2: ناخودآگاه عزیز، من خیلی داغون هستم! ولی دلم می خواد پولدار بشم. لطفا منو پولدار کن.

به نظر شما کدامیک از دو مثال بالا به خواسته خود می رسند؟
واضح است که فرد دوم حس منفی دارد پس حس منفی بیشتری دریافت می کند.

در مورد شما هم همینطور است! زمانی که در لحظه بیست زندگی خود غوطه ور هستید. زمانی که ذهن شما به حالت شوق سرشار رسیده. زمانیست که باید زندگیتان را بسازید. در همین لحظه است که باید پیام را به ناخودآگاه خود بفرستید. من به هیچ وجه مبالغه نمی کنم زمانی که می گویم:

شما     می توانید     معجزه خلق کنید...

همین حالا! و در همینجا!

آنچه امروز از شما می خواهم این است که شکرگزار باشید برای آنچه که هستید -مهم نیست کجای زندگیتان هستید و شرایط شما چگونه است- شکرگزار باشید.

مهم نیست قصد دارید به کجا برسید و یا چه کسی باشید... امروز برای آنچه هستید شاکر باشید. برای این روز و برای این مکان که در آن هستید.

به خاطر داشته باشید - اکنون شما آن لحظه بیست را می شناسید و هر زمان می توانید بدانجا بروید...

پس

از امروز لذت ببرید و در لحظه زندگی کنید.

به امید دیدار دوباره

با بهترین آرزوها