زمان میگذره ولی یک لحظه می تونه تا ابد باقی بمونه...

امروز می خواهم کاری کنم که شما واقعا احساس خوبی داشته باشید. البته اگر مشکلی با این قضیه ندارید!!!

دو کار هست که باید انجام دهید...

نخست، می خواهم به لحظه ای فکر کنید که در آن لحظه شما تجربه بسیار خوشایندی داشته اید. تجربه ای که اگر بخواهید به آن نمره بدهید ، بیست می دهید. لحظه ای که آرزو می کنید ای کاش تمام عمر باقی می ماند...

این لحظه نقطه بسیار مهمی خواهد بود و بارها بدان باز خواهیم گشت، پس توصیه می کنم همین حالا کمی وقت بگذارید و آن لحظه را در بین خاطرات خود پیدا کنید...

برای خود من پیدا کردن این لحظه راحت نبود در ابتدا یکی از خاطراتم را در نظر گرفتم ولی بعدتر دیدم لحظات بهتری هم داشته ام . در نهایت از بین آنها یکی را انتخاب کردم. لحظه ای که حاضر بودم ساعت ها و روزها ادامه داشته باشد. خاص بودن این لحظه در این است که احساس خیلی خوبی را در آن تجربه کرده باشید. 

فعلا فقط به این لحظه اجازه بدهید که به ذهن شما بیاد. چیزی که شما عاشقش هستید و احساس متفاوتی بدان دارید. چیزی که اگر دوباره متولد شوید باز هم دوست دارید تجربه اش کنید.

آیا لحظه بیست را پیدا کردید؟

برای من لحظه ای بود که بعد از چهار سال برف می دیدم! شاید برای شما عجیب و خیلی بچگانه به نظر بیاید ولی برای من، این لحظه، لحظه باشکوهی بود. مطمئنم که با کلمات نمی توانم احساس شعفی را که درون من بود توصیف کنم. لحظه ای بسیار فوق العاده و زیبا.  و یکی از بهترین و دلچسبترین خاطره های تمام زندگی من ! من بارها پیش از این برف دیده بودم و پس از آن شب هم بارها زیر بارش برف قدم زدم ولی آن شب و در آن لحظه حسی داشتم که به تک تک سلول های بدنم شادمانی می داد، حسی سرشار از نشاط که قلبم را به تپش وا می داشت.

اهمیتی ندارد که چندبار یادآوریش کنم، واقعا نمی توانم شعفی که از به خاطر آوردن این لحظه به من دست می دهد را کنترل کنم. خوشبختانه تصویری از آن موقعیت گرفتم...

خیابان برفی

این لحظه واقعا لحظه بیست زندگی من است.

اگر مایل بودید می توانید این لحظه را با دیگر کاربران این بلاگ درمیان بگذارید. چراکه به اشتراک گذاشتن چنین لحظه ای قبل از همه برای خود شما جادویی را به همراه خواهد داشت. و به دیگر کاربران در یافتن لحظه بیست زندگیشان کمک خواهد کرد. شاید اولین بار که همسرتان را دیدید یا لحظه ای که فرزندتان را در آغوش گرفته بودید. قبولی در یک آزمون بسیار دشوار و یا رفتن به یک سفر با کسی که دوستش داشته اید...

تنها کاری که الان باید انجام بدهید اینست که بنویسید.... بله بنویسید .... لحظه بیست زندگی خود را بنویسید. یک برگ کاغذ بردارید و آن لحظه را هرچه که هست روی آن برگه کاغذ بنویسید.

پیشنهاد می کنم همین الان این کار را انجام دهید. زیاد در موردش فکر نکنید... اجازه بدهید تا خودش آزادانه به ذهن شما بیاید. 

و به خاطر داشته باشید از این کار لذت ببرید. چراکه امروز شما به یکی از بهترین نقاط ذهن خود رسیده اید!

ممکن است از خود بپرسید:"انجام این تمرین چه فایده ای داره؟ این تمرین چطور می تونه من رو پولدار کنه؟ ثروتمند کنه؟ شاد کنه؟ چطور می خواد منو به خواسته هام برسونه"

پاسخ تمام این پرسش ها را در نوشتار بعدی خواهم داد.

برای امروز تنها کاری که باید بکنید این است که آن لحظه را به یاد بیاورید بارها و بارها... و از روزتان لذت ببرید.

دوشنبه صبح می بینمتون!!!!

تا اون موقع تمرین فراموش نشه:)