اگر با قانون جاذبه و مفاهیم مربوط به آن آشنایی داشته باشید، می دانید که ماهیت اندیشه های شماست که تعیین می کند چه چیزی به سمت خود جذب می کنید.
.... چه خوشی باشد و چه بیماری.
اگر همیشه در مورد دستاوردهایتان خجالت زده هستید، نگران آینده اید، یا حس می کنید که برای کسب موفقیت در زندگی به اندازه کافی خوب نیستید...
... قانون جاذبه می گوید که شما نتایج و افراد منفی را به سمت خود جذب خواهید کرد.
از سوی دیگر اگر باور دارید که چیزهای خوب برای شما اتفاق خواهد افتاد زمانیکه به اندازه کافی کار می کنیدو برای اهداف و رویاهایتان وقت می گذارید، آن چیزها برای شما اتفاق خواهند افتاد.
حتی زمانی که برای رسیدن به موفقیت، شادی و فراوانی کار می کنید ماندن در مسیر آسان نیست. اینکه هر روز بتوانید خودتان را سرپا نگه دارید.و به سمت هدف هایتان گام بردارید.
زندگی گاهی بی نظم می شود و هر روز چالش ها به شکل های مختلف به سمت شما می آیند.
حتی خلاق ترین، با استعدادترین و باهوش ترین افراد هم با آرام کردن اندیشه ها و آرامش روح مشکل دارند.
اما برای به دست آوردن آنچه می خواهید و ماندن در مسیری که شما آن را زندگی می نامید، باید راهی بیابیم که استرس را کاهش دهیم و روحمان را آسوده کنیم.
اگر شما احساس خستگی و یا زیاد کار کردن دارید، برای شاد بودن و شاد ماندن مشکل دارید، سعی کنید سه نکته زیر را در زندگی روزمره خود بگنجانید:

1- برای چند روز تلویزیون تماشا نکنید
باور کنید من هیچ دشمنی با اهالی تلویزیون ندارم!!! این توصیه ایست که در بسیار از کشورها برای کاهش استرس داده می شود. تماشای تلویزیون پس از یک روز خسته کننده می تواند راه خوبی برای ریلکس کردن و کاهش خستگی باشد ولی همچنین می تواند منجر به بالا رفتن استرس شود.
بیشتر آن چیزی که در تلویزیون نشان داده می شود باعث می شود ما احساس بدی داشته باشیم!!! و در ما بذر بدبینی و بدخواهی (برای خودمان قبل از همه) می کارد و باعث می شود که ما به حالتی برویم که نه تنها برای ما خوب نیست بلکه مانع پیشرفت می شود. به شما نمی گویم از رسانه ها دوری کنید بلکه می خواهم رسانه خود را با دقت انتخاب کنید. رسالت تلویزیون ها در بیشتر دنیا نشان دادن بدبختی برای جذب مخاطب است.
از شما می خواهم برای چند روز تلویزیون خود را خاموش کنید. این بهترین راهی است که بتوانید کمی با خودتان باشید و ذهن و روح خود را آرام کنید. در مدت زمان کمی تغییر را حس خواهید کرد.
قول می دهم.
2- انجام کارهایی که برای آن وقت ندارید را فراموش کنید
من محکوم هستم به ساختن لیستی از کارهایی که می دانم برای برخی از آنها هیچگاه زمان نخواهم داشت. بنابرین گاهی مجبور می شوم بنشینم و به این لیست نگاه کنم تا ببینم کدامیک از این کارها هست که من هیچگاه برای انجامش وقت نخواهم داشت.
ممکن است به نظر ضد خلاقیت بیاید که بخواهیم فعالیت های مهم خود را کنار بگذاریم، اما این کار بسیار سالم است. اصلا برای سلامتی مفید است!
زمانی که بپذیرید که شما سوپرمن نیستید، تنش ها و نگرانی های مربوط به آن کارها را هم رها خواهید کرد. بنابرین هر هفته در مورد بعضی کارهایی که می دانید وقتی برای آنها ندارید، این کار را انجام دهید. همیشه با گذشت کمی زمان شما فرصت برای انجام این کارها پیدا خواهید کرد.
3- در لحظه زندگی کنید
 وای خدای من باز هم این جمله تکراری در این بلاگ.
در لحظه زندگی کنید
در واقع این جمله به حدی مهم است که من دوست دارم در تمام متن هایی که می نویسم بر آن تاکید کنم. چرا که درک همین جمله و به کار بردن آن در لحظه لحظه زندگی، همه آن چیزیست که به دنبال آموزش به شما هستم.
بیشتر کارهایی که ما در زندگی انجام می دهیم به آینده مربوط می شود.(شغل آینده، تعطیلات آینده، بچه های آینده، پول و ثروت و شهرتی که در آینده کسب خواهیم کرد و ...) اما واقعا چقدر زمان صرف لذت بردن از لحظه اکنون می کنیم.
می دانم این جمله دیگر خیلی کلیشه ای و تکراری شده ولی اگر به کارش ببرید واقعا ارزشش را دارد.
زمانی که بیاموزید که چگونه در لحظه زندگی کنید، می آموزید که چگونه با کسانی که اطراف شما هستند برخورد کنید و می آموزید که زنده بودن یعنی چه! و زندگی چیست!
در نهایت هدف از زندگی این است که آن را زندگی کنیم! نه اینکه فقط زنده باشیم و روزها را به امید آمدن یک روز خوب به انتظار بنشینیم.

اگر شما هم ایده ای برای آرام کردن ذهن و روح دارید برای من بفرستید تا با دیگران به اشتراک بگذارم.
شاد و پیروز باشد